"Benimle aynı düşüncede olmayan insan düşman değildir ; Sadece benimle aynı düşüncede olmayan başka bir insandır." (Alıntı)

KARMA (Karışık Olanlar) Son Eklediklerim...

18 Şubat 2008 Pazartesi

Her şeyi Bilen adam Hıncal Uluç 'dan Tesbitler : Yalnızlık,Cinsellik,Aydın Doğan, Memleketin hali ve Kadınlar ...

Ayşe Arman, Hıncal Uluç’la bir röportaj yapmış. Pazar ve Pazartesi günü iki bölüm halinde Hürriyet'te yayınlandı. Burada enteresan olan Ayşe Arman ve Hıncal Uluç köşelerinde birbirlerine söylemediklerini bırakmamışlardı.Her ne kadar Ayşe Arman bu konuyu konuşmadık dese de demek ki artık barışmışlar. Röportajdan dikkatimi çeken bazı bölümleri buraya alıyorum.

Bir saat geç gittim randevuya. Bir önceki röportaj, trafik, vesaire. Eve, yüreğim ağzımda girdim.
Salondaki bordo kanepede boylu boyunca uzanmış bir adam buldum. İlk dikkatimi çeken yüzünden fışkıran sağlıktı. Çok iyi görünüyordu. Kadın olsa, estetikten, botokstan, dolgudan filan şüpheleneceğim. O kadar diri bir yüz vardı karşımda. Gençleşmiş. Fotoğraflarından ve ekrandaki halinden daha genç görünüyor. Bir de özgüven her zamankinden daha fazla tavan yapmış durumda. Çok eğlendik, çok güldük. En azından ben. Her zamanki nev-i şahsına münhasır adam. Onunla yapılan her röportaj farklı oluyor. Lafı dolandırmadan söyleyeceğini dan diye söylüyor. Bir sürü şey konuştuk. Artık bir kısmı yarına. Merak edersiniz diye, bir tek bizim meseleyi konuşmadık. Çünkü o konuda yol alabilmemiz mümkün değil. Ama benden farklı düşünmesi onu sevmeme engel değilmiş. Özlemişim. Görünce fark ettim...


  • Bu kadar mı koyuyor yalnızlık?
  • Evet bu kadar koyuyor. Edebiyat yapıyorum zannediyorlar ama değil. Yalnızım ben. Evin önünde arabayı park ettiğimde, ışıkların yandığını görmek istiyorum, kapının ziline basmak istiyorum, içeride birisinin olmasını diliyorum.
  • ...karım dahil bütün sevgililerim beni terk etti. Onlar beni terk ettiğinde, benim onlara aşkım ilk günkü gibi devam ediyordu. Bunun içinde bir seneliği de, 6 seneliği de, 10 seneliği de var. İnsan hayat boyu terk edilince düşünmeye başlıyor tabii herhalde bende bir kusur var diye. Baksana taa Amerika'lardan gelmiş kadın bile beni bırakıp gitti...
  • Benim için hiçbir dönemimde cinsellik birinci sırada değildi. Hatta ikinci ya da üçüncü sırada da değildi. Belki de o yüzden kadınlar beni terk ediyor.
  • ...Sana ne hissediyorsam onu söylüyorum. Bir kadınla öpüşürken illa onu yatağa atayım diye düşünmüyorum. Boğaz'ın kıyısında el ele yürümek de bana yetiyor. Bir tarihte genç bir sevgilim vardı, bakireydi. Uzun sürdü ilişkimiz. Ama hiç yatmadık. O süre zarfında başka biriyle de yatmadım. Cinsellik, yatmak değil, onu anlatmaya çalışıyorum. Benim için bir bakışta bile cinsellik olabilir. Dokunmak da cinselliktir. İlle de bir şeyin bir yere girmesi gerekmiyor. Benim için beraber olmak önemli...
  • Türk medyasının Recep Tayyip Erdoğan'ın tekeline girmesi ne kadar tehlikeliyse, bir başka yayın grubunun tekeline girmesi de aynı derece tehlikeli. Yanlış anlaşılmasın, Aydın Doğan'la hiçbir sorunum yok. Aksine Hıncal Uluç olarak bugün bu yaşam düzeyine sahipsem, bunda Aydın Bey'in rolü çok büyük. Onun gazetelerinden teklif almasaydım, Sabah beni bu düzeye asla getirmezdi. Yani ona çok şey borçluyum, kendisini çok da severim. Ama ben bir gazeteyi ancak mutsuz olduğumda terk ederim. Sabah'ta şimdilik öyle bir şey yok. Bir de tabii Aydın Bey'in gazetelerinden birine gidersem, başımın dik durabilmesi lazım. Başımın dik durabilmesi için de gidebileceğim bir başka Hürriyet'in olması lazım. Bu gazete şu anda Sabah. Sabah bu tirajıyla ve yayınıyla devam ederse, ben Aydın Bey'le de el sıkışırım, neden olmasın? Ama Vatan'ın çıktığı gün Sabah'ı bırakıp gitmek uygun olmazdı...
  • Ne olacak bu memleketin hali?
  • Valla bana sorma. Moralini bozarım, çok kötü her şey...
  • Umut verici bir şeyler söylersiniz diye düşünmüştüm.
  • Fena halde yanıldın. Hiç umudum kalmadı. Gör bak daha neler olacak. Benim "sentel" ve "gentel"lerim o zaman anlayacak Hanya'yı Konya'yı...
  • Kim o "sentel" ve "gentel"ler...
  • Senteller saf enteller; genteller ise geri zekalı enteller. İki grubun da bu ülkenin bu yola girmesinde çok büyük günahı var. Hálá olup bitenin farkında değiller.
  • İyi de sizin gazete, o eleştirdiğiniz kişilerle dolu. Hiçbirine cevap yazmıyorsunuz. "Öyle değil kardeşim gerçek bu. Bu ülkeye kötülük yapıyorsunuz!" demiyorsunuz...
  • Ayşe, anlamıyorsun galiba. Hakikaten iş bitti. Yazsan da faydası yok...
  • İki yıl içinde her şey anlaşılacak. Keşke, yanılıyor olsam. Keşke, iki yıl içinde bunlar bana, "Hıncal Efendi, dediklerinin hiçbiri olmadı!" deyip yüzüme tükürseler, o zaman dünyanın en mutlu adamı olurum. Onlar hiçbir şeyin farkında değil, onlar yaşamadılar. Din, başka bir şey. Dağın tepesinden kartopunu yuvarladığın zaman, nerede duracağı ve kimi ezeceği belli olmaz. Bazen üç adım sonra taşa takılır durur, bazen beş adım sonra bir kayaya. Orada da durmazsa yandın, çığ olur, çığın önünde de kimse duramaz. Bizimki de o hesap, artık duracağı yok. Ilımlı İslam, laik İslam... Hadi canım sen de. Onlar delmeye başladılar. Geçen akşam Mehmet Ali Birand'ın 32. Günü'nde bir öğrenci ayağa kalktı ve "Hepinizi yargılayacağız" dedi. Nerede yargılanacak? Şeriat Mahkemesi'nde. Hiçbir şeyin farkında değil benim entelim!
  • ... ölümleri görmek istemiyorum. Bunun mantıksal açıklaması şu: Ben hepsinden evvel öleyim... E onu da istemiyorum! Bir yere gitmek istemiyorum. Ama kazık çakacak halim de yok. Karışık, tuhaf duygular... Hepsi ani gitti, bu da tabii çok koyuyor. Benim annem de öldü, üstelik 43 yaşındayken, ama onun ölümünü bekliyorduk, kanserdi...
  • Ooooooo! Babamdaki şeker hastalığı genetik olarak bana geçmiş. Sonra bende yüksek tansiyon ve yüksek kolesterol var. Kalın bağırsağın yarısı yok, karaciğer de sarılık geçirdi. Safra kesesinde taş var. Diyaframım delik, dikildi. Babam da 58’inde kalpten öldü, kalbe de dikkat etmem lazım. Zaten genetik faktörlere bakarsan, benim hayatta olmamam lazım! Ama hiç umursamıyorum.
  • ...Hani derler ya, "Mühim olan ruh güzelliği!" Tamamen karşıyım. Kadının tek bir yeri güzeldir, o da dışı! Gerisi beni hiç alákadar etmiyor.
  • ...Salak kadınlar harikadır. Hiç yormaz seni!
  • ...Gerizekálı bir sevgilim hiç olmadı. Allah’a şükür, hepsi belli bir zeká düzeyinin üzerideydi. Ama ben onları öyle oldukları için seçmedim, güzel oldukları için seçtim. Hoşuma gittikleri için. Hiçbirini de genel kültür testine sokmadım, zekálarıyla da ilgilenmedim, baktım güzeller, hoşuma gidiyorlar tamamdır. Başka hiçbir ölçüm olmadı. Güzelse güzeldir, yeter...


Röportaj 'ın 1.bölümünün tamamına buradan
Röportaj 'ın 2.bölümünün tamamına buradan
ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Blog Arşivi...

En Çok Okunanlar...

BEĞENDİĞİM VİDEO 'lar... (Bazıları YalamaTube açıkken çalışıyor.)

BELGESEL 'ler...

*** TürkBirDev :




Daha geniş bilgi için : www.turkbirdev.org

********************

*** Steve Jobs Hayat Hikayesi (Macintosh ve Apple MiMARI)



********************

*** Almanya Gerçeği - Banu AVAR



*** Viyana'da Türk korkusu ve Patriğin ödülü. -BANU AVAR



*** İsveç 'in Nobeli (Nobel Ödülleri nedir.Birde bu açıdan bakın.) - BANU AVAR




********************

GARİP Neşet Ertaş Belgeseli -1 (Can Dündar 'ın hazırladığı belgesel sanırım 10 parça olarak YouTube 'da. Ben 1. yi koydum diğerlerini YouTube 'dan izleyebilirsiniz.)


********************

LOOSE CHANGE 11 Eylül Saldırılarına Farklı bir açıdan bakan çok ilginç bir belgesel.


*********************
MEVLANA
Mercan Dede - Ney ve Semazen Gösterisi Unıversiade 2005 - (Muhteşem Bir Gösteri)

***********************
Bir başkadır Türküler... (Görüntülü)

Ali Ekber Çiçek - Ağlama Gözlerin


*************************

Ali Ekber Çiçek - Haydar Haydar


***********************

Diğer Bloglarım...

Mizah: Özenle seçtiğim Fıkra, Karikatür ve komikler.
Karma: Karışık olanlar burada.
Faydalı Bilgiler : Benim faydalandığım her türlü bilgi.
Otomotiv : Otomotiv dünyasından seçtiklerim.
Fotograf : Ustalardan,İnternet 'ten ve Çektiklerimden...
Tarih: Sıkıcı olmayan, İlginç tarihi bilgiler...
YeniAnayasa: Yeni Anayasa tartışmaları burada.
Videolar : Komik , İlginç ve Değişik videolar...

Ziyaretçilerim...

Savaş Daima Acıdır... Ya Açlık...!!!

Savaş Daima Acıdır... Ya Açlık...!!!
Savaş'ın kötülüğünü ve Açlığı İki karede anlatmak...(Üst Foto : Kevin Carter_Sudan Alt Foto : Yıl 2003 Irak)

ads2

İnternet 'ten Siteler...

Bir zamanlar Sokağa Çıkma Yasağıyla Pazar Gününü Eve Hapsolarak öğrendiğimiz Nüfus bilgilerimiz şimdi bir tık ötede... Türkiye 'nin İllerinden Köylerine kadar Nüfusunu ayrıntılarıyla öğrenebileceğimiz bir site...
http://www.tuik.gov.tr/....
********************
KAN İhtiyacları konusunda yardımcı olmak için kurulmuş bir site... (Tabii üye olup yardımcı olursak.)
http://www.acilkanlazim.com/Default.aspx
********************
Pul Kolleksiyonu Meraklılarına.
http://www.turkpullari.com/
********************
Türk El Sanatları ile ilgili bir site.
http://www.turkelsanati.com/
********************
Eşref Armağan : Gözleri göremeyen bir insanın neler çizdiğine bir bakar mısınız.
http://www.armagan.com/
********************
Alternatif Medya 1 : MiniDEV
http://www.minidev.com/
********************
On-Line Dünya Atlası
http://plasma.nationalgeographic.com/....
********************
www.360tr.com (Panoramik Görüntüler)
http://www.360tr.com/
********************
Siyasal Ufuk Hareketi
http://www.suhareketi.org/
********************
Genç Siviller Hareketi
http://www.gencsiviller.net/
********************
YouTube Yasaklı iken girmek için :
http://www.ktunnel.com/
tıklayın ve önünüze gelen (url) boşluğuna
http://www.YouTube.com
yazın
ve begin browsing butonuna basın

Yasaklı Sitelere Girmek İçin

KULLANILABİLECEK BAŞKA BİR ADRES

Yetti.be | Özgür İnternet!

********************

Yaza Antremanlı girin...
http://majman.net/fly_loader.html

********************


Destekliyorum...

Pardus... Özgürlük İçin... Özgürlük için Pardus...